Sunday, 22 June 2014

nareszcie goraco :)

Nareszcie pogoda jaka powinna byc w czerwcu:)
Nic tylko sie opalac i wcinac lody hehe
No z tym opalaniem to roznie bo zwykle jak wracam z pracy to juz wieczor a w ciagu dnia to sobie piekna pogode podziwiam przez okno... No ale w ten weekend nie musialam isc do prcy hura!!! :)
Tak wiec poza zakupami, na ktore w tygodniu nie wystarcza mi czasu, weekend spedzilam glownie smazac sie na sloneczku :)
Lody oczywiscie byly rowniez, i do tego pyszne :P Z okazji 25 roczncy magnum dodal pare fajnych smakow no a do tego cena promocyjna :) 


Moim faworytem jest ten oto Magnum Marc De Champagne


Bardzo nietypowa srebrno-metaliczna polewa, taka troche 'kosmiczna'. Smaku jako takiego polewa nie ma ale za to w srodku pyszny sos o smaku szampana. Jednak nie taki znowu intensywny smak alkoholu jak to sie zdaza w niektorych bombonierkach, dla mnie rewelacja :)


Pistacjowy rowniez smaczny, i fajny zielony kolorek :)



do tego chocolate & caramel
smaczny choc nie do konca moje smaki, za to moj T byl zachwycony :)

 na zdjecie sie nie zalapal bo zostal od razu pozarty przez T :)


To samo stalo sie ze zlotym hehehe


Musze przeznac, ze udaly sie te magnumki :)
Przyszne sa rowniez truskawkowe z biala czekolada, mniam :P

Magnumki laduja u mnie w koszyku jedynie gdy jest na nie promocja, tym razem jednak wyladowalo w nim o pare opakowan za duzo hehe

Nie ma to jak zjesc loda na sniadanie, potem na obiad i jeszcze dowalic sobie kolejna bombe kaloryczna przed spaniem...
chyba zaczne biegac :D

A



2 comments:

  1. och:))też bym tak mogła:))))gdzie to słonko???u mnie deszcz i zimno:)))

    ReplyDelete
  2. no juz wlasnie dzis zaczelo padac ehh z tym latem :)

    ReplyDelete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)