Sunday, 11 May 2014

zestaw nozy

Weekend u mnie mega wietrzny, idac do sklepu myslalam, ze mi glowe urwie. Jakos ok 80-100km/godz wieje od wczoraj ale na szczescie przestalo juz padac :) 
Z racji tego, ze w lodowce zostalo nam juz tylko swiatlo zostalam zmuszona wybrac sie do supermarketu. Musze przyznac, ze zwykle robie wszystko by nie musiec tam jechac w weekend. Cale masy ludzi, trzeba sie niezle namanewrowac zeby dostac sie do wybranych polek no a na koniec conajmniej pol godziny  stania w kolejce do kasy.. 
Tak sobie dzis manewrujac po sklepie trafilam na oferte nozy w bloku Russell Hobbs'a. Od jakiegos czasu szukalam jakiegos fajnego zestawu bo poki co kazdy noz u nas jest z 'innej parafii'. Ale albo nie bylo fajnego zestawu (wiekszosc stanowily noze do stekow,ktorych i tak nie jemy) albo jak to zwykle bywa, cena powalala na kolana. No a u mnie zwykle bywa tak, ze jak ide po buty to wracam z kurtka  tak i teraz poszlam po cos do jedzenia no i do koszyka wpadly rowniez noze.


Spodobal mi sie rowniez blok bo bardzo chcialam zeby byl czarny.

Poki co na firmie Russell Hobbs sie nie zawiodlam, mam nadzieje, ze tak pozostanie.


Teraz tylko musze zrobic male przemeblowanie na blacie kuchennym bo cos sie za duzo 'drobiazgow' nazbieralo

Teraz bedze szukac wszystkiego co czarne do kuchni hehe. Meble sa kremowe, po kupnie domu nie zmienilismy. Jedyne co mnie denerwuje to to, ze blaty sa a'la zielone/ziemiste :( No ale takie gusta mieli poprzedni wlasciciele a poki co na zmiany w kuchni musimy jeszcze troszke uzbierac. To tak dla wyjasnienia powodu, dlaczego na zadnych zdjeciach nie ma mojej kuchni  :D

Wracajac do nozy, w zestawie jest 6 do stekow, tak wiec raczej nie doczekaja sie uzycia. Cale szczescie, ze nie jest ich wiecej hehe Tutaj wszyscy by jedli steki codziennie, wolowina jest chyba najbardziej popularnym miesem. Jesli chodzi o mnie to jak mam wybor zostaje przy kurczaku :P
No a w zestawie sa nozyczki, musze przyznac nigdy nie uzywalam wiec pewnie niedlugo bedzie proba generalna :P



W zestawie:

1 x 8" Chef knife
1 x Bread Knife
1 x Carving Knife
1 x Boning Knife
1 x Ham Knife
1 x Utility Knife
1 x Pairing Knife
6 x Steak Knives
1 x Pair Kitchen Scissors
1 x Knife Sharpener
1 x Wooden Block

Specem od rodzajow nozy nie jestem wiec jak ktos zainteresowany, ktory noz jak wyglada to odsylam do  google :D

To na tyle z nozownictwa, nastepnym razem bedzie odmieniona lazienka :D

Pozdrawiam cieplutko

A



2 comments:

  1. mój G. byłby zachwycony! uwielbia noże i ostrzy mi je namiętnie :) a ja się wkurzam, bo ostrzałka do noży była droższa niż same noże :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hehe niezle :D ja poki co nie mam 'pozwolenia' na pozbycie sie starych nozy hahaha

      Delete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)