Saturday, 3 May 2014

National Trust Membership

Witam Was cieplutko :)

U nas dzis bylo wyjatkowo slonecznie - a to za czesto sie niestety nie zdaza. Okazje trzeba bylo wykorzystac wiec postanowilam mojego T wyciagnac na wycieczke :P Takim sposobem pojechalismy zobaczyc zamek sredniowieczny i ogrody.
Ceny za wstepy sa dosc drogie wiec postanowilismy wreszcie wykupic karte na caloroczne zwiedzanie wszystkich roznosci jakie sa z National Trust, czyli rozne zabytki, ogrody i takie tam
Dzis akurtak przed zamkiem byly rozne pokazy, jak to kiedys sie strzelalo, gralo na bebnach i takie tam
Zdjecie ponizej  - dziadek demonstrowal jak taka strzelbe sie nabijalo no i strzelalo - glosne to!


Kilka fotek z zamku






stojak na sztucce przyznam dosc ciekawy :)



 Wanna, jedyna na zamku. Podobno byla wowczas mega luksusem i niezle kolejki sie ustawialy. Nawet ciapla woda dochodzila :P A kapano sie az raz w tygodniu :)


 Duzo bylo bardzo zdobionych mebli. Ta akurat szafa bardzo mi sie spodobala. W domu bym raczej jej nie chciala hehe ale wykonanie mnie zachwycilo :P


 Troche ciemno jak na biblioteczke


No i to co ja najbardziej lubie w takich miejscach - ogrody :D




W razie gdyby nie bylo widac, w tle woooda - Bristol Channel







Nawet zieziorka sie zalapala na fotke :P


U mnie w okolicy juz magnolie przktycznie przekwitly ale tam jeszcze sie niezle trzymaja





 No i rododendrony, cudne krzewy lub praktycznie drzewa - u mnie w ogrodku dopiero paczki za to tam, przepiekne kwiaty





Liscie to cos ma przeogromne!



A to drzewo jest niesamowite, wyglada troche jakby mialo liscie zielone i biale


Te biale to urocze kwiaty







Juz sie nie moge doczekac kolejnej wycieczki, ciekawe gdzie nas poniesie tym razem :P

Udanego weekendu

A



No comments:

Post a Comment

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)