Sunday, 27 April 2014

ratunek dla skory i paznokci

Od zawsze chyba mialam okropnie cienkie I lamliwe paznokcie. Probowalam czego sie dalo bo wierzcie mi bardzo niefajnie jest jak paznokcie sie lamia podczas ubierania swetra...W zasadzie to one sie rwa nie lamia :(
Jakis czas temu dostalam w prezencie odzywke do paznokci Eveline 8 w 1 Total Action.
 
 
Pomyslalam sobie kolejny bubel, poprostu polprzezroczysty lakier do paznokci.
Opakowanie zamiast najpierw przeczytac wyzucilam... Nastepnego dnia zostalam zapytana co sadze o zaleceniach w stosowaniu. Sobie mysle no co pomalowac I tyle. No I sie dowiedzialam, ze nieprzeczytanie bylo bledem:/ Nadrobilam wiec zaleglosci I stosuje jak powinnam :D Przez kolejne 3 dni nakladam po 1 warstwie lakieru a na 4 zmywam I tak wkolko. Kolor mi odpowiada bo nie jest do konca bezbarwny tylko polprzezroczysty. Zwykle lakiery bezbarwne bardzo szybko sie 'zluszczaly' z moich paznokci jednak ten musze przyznac niezle sie trzyma. Czasem stosuje go rowniez jako baza po lakier kolorowy. Lubie kolorki jednak odkad kupilam lakier niebieski/morski stosowanie bazy jest wrecz konieczne bo po zmyciu lakieru niestety paznokcie zostaja przebarwione na niebiesko I pieknie to raczej nie wyglada.
 
Wracajac do odzywki - opis produktu:
 
Rewolucyjna i unikalna formuła z aktywnym kompleksem Strong Nail (tytan i diament) wnika w strukturę płytki, dzięki czemu skutecznie ją regeneruje i odbudowuje. Uszczelnia, maksymalnie utwardza oraz pobudza wzrost płytki paznokciowej. Uelastycznia ją, zwiększając odporność na uszkodzenia mechaniczne. Zabezpiecza przed pękaniem, łamaniem i rozdwajaniem. Sprawia, że zniszczone, matowe paznokcie odzyskują gładką powierzchnię i lśniący połysk. Już po 10 dniach kuracji znikną wszelkie problemy, a Ty będziesz się cieszyć pięknymi i zadbanymi paznokciami.
 
Jesli chodzi o mnie to pozytywne efekty zauwazylam bardzo szybko. Nie zwrocilam specjalnie uwagi czy paznokcie rosna szybciej czy nie bo dla mnie najwazniejsze bylo aby przestaly sie wiecznie lamac , byly twardsze i nierozdwojeone no i efekt mnie baaardzo zadowolil :)
 
 
Kolejnym moim ratunkiem, tym razem dla wiecznie suchej skory, sa balsamy do ciala z The Body Shop. Z tego co wiem ta firma nie jest jeszcze bardzo popularna w Polsce ale pare sklepow juz jest. Kosmetyki tanie nie sa wiec kupuje je jedynie jak sa promocje - roznica jest bo zamiast zaplacic £13 place £5.
Kosmetyki te nie sa testowane na zwierzetach co dla mnie jest duzym plusem no i pachna niesamowicie. Wybor jest bardzo duzy od truskawki poprzez czekolade na oliwkach konczac.
Ja zwykle wybieram zapachy owocowe. Zaopatruje sie w tym sklepie juz od dobrych paru lat i jestem bardzo zadowolona, zwlaszcza, ze wszystkie produkty jakie do tej pory mialam byly mega wydajne. Lepiej sie wiec dobrze zastanowic czy zapach na pewno nam odpowiad itp bo product wystarczy nam na baaardzo dlugo :P
Akurat na wykonczeniu u mnie jest maslo do ciala czeresniowe - mmmmmm ten zapach jest nieziemski :)
 
Opakowania rowniez sa ladne, bardzo zachecajace hehe
Pojemnosc jest spora bo 200ml
 
Konsystencja nie zawsze jest taka sama... tzn odnioslam wrazenie, ze w zaleznosci na ktory balsam/zapach sie zdecydujemy jest bardziej lub mniej gesta. Ten akurat nazwalabym jogurtem a nie maslem do ciala.
 
 
Poki co na zadnym kosmetyku z The Body Shop sie nie zawiodlam. Moj maz z kolei - ma hoopla na punkcie zelu pod prysznic - rozowy grejpfrut. Jak chcial go kupic pierwszy raz to mu powiedzialam chyba sobie zartujesz bedziesz potem chodzi taki pachnacy owocowo jak dziewczyna:P jednak szybko sie okazalo, ze ten zapach jest calkiem popularny wsrod mezczyzn i musze przyznac, ze nie pachnie jakby uzyl damskiego kosmetyku heheh
Tacie z kolei bardzo przypadl do gustu zestaw kosmetykow z aloesem.
 
Musze jednak przyznac, ze kosmetyki te maja jedna wade...slinka od tych zapachow tak cieknie, ze najchetniej by sie je zjadlo, a ze nie mozna to potem mnie korci na slodkosci :P
 

2 comments:

  1. jeśli chodzi o odżywkę to potwierdzam - REWELACJA!!!! moje paznokcie zawsze wyglądały jak u dziecka, takie małe i kruche były a po tej odżywce jest GIGANTYCZNA poprawa i jestem pod wrażeniem, że rosną coraz dłuższe i są twarde!!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. u mnie tak samo, nie do poznania :D

      Delete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)