Saturday, 26 April 2014

dziadek do orzechow

Ostatnio udalo mi sie upolowac dziadka do orzechow - nareszcie!!! Bo szukalam chyba ze 2 lata... Tutaj takie rzeczy pojawiaja sie w zasadzieje jedynie przed Bozym Narodzeniem a I wtedy sa tylko takie zwykle. No pewnie w jakims odjazdowym cenowo sklepie by sie cos znalazlo ale to raczej nie wchodzilo w gre. Nie majac wyboru oczywiscie kupilismy taki jaki byl no I wystarczyl na rozlupanie ...3 orzechow :/ No wiec jak zobaczylam tego to od razy zlapalam, zwlaszcza, ze byl ze jedyne £3 w TK Maxx :)
 
 
 
 
Z migdalami tez sobie swietnie radzi  :)
 
 
 
 
 
I co w nim jest rewelacyjne, to to, ze lupiny nie leca na wszystkie strony! :)
 
 
Pozdrawiam cieplutko I mam nadzieje,ze chociaz u Was jest slonecznie I nie leje
 
A

2 comments:

  1. Mam dokładnie takiego samego dziadka, juz od kilku lat. Sprawuje się świetnie.

    ReplyDelete
  2. Mam nadzieje,ze i moj troche pozyje, nie tak jak jego poprzednik :)

    ReplyDelete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)