Saturday, 5 April 2014

blue potatoes

Witam Was po mega dlugiej przerwie.
Bardzo bym chciala moc tu czesciej zagladac tylko totalnie sie nie wyrabiam czasowo. Doktorat pochlania caly moj czas a jak wracam do domu to najchetniej tylko bym spala. Zapisalam sie na silownie I tez prawie tam nie bywam, a zaplacic musialam za rok. Myslalam, ze to mnie dodatkowo zmobilizuje ale mimo checi sie starcza mi sily. Mam nadzieje, ze wiosna I soczyste kolorki dodadza mi energii I jakos zaczne sie ze wszystkim wyrabiac :D
 
Od jakiegos czasu mam 'faze' na nietypowe gotowanie :)
Probuje nowe smaki, zachwycam sie nietypowym ksztaltem I kolorem warzyw I owocow, zwlaszcza tych, ktore mnie zaskoczyly odmianami o ktorych do niedawna nawet nie slyszalam
 
Fioletowe ziemniaki
Wyprobowalam je juz jakis czas temu I stwierdzam, ze sa swietna dekoracja no I do tego smakuja jak normalne ziemniaki. Mnie kolor powalil zwlaszcza, ze obawiam sie, ze po ugotowaniu kolor zblednie ale nic bardziej mylnego:) Radoche mialam przygotowujac obiad jak chyba nigdy haha
Efekt na talerzu rewelacja
Bardzo polecam!
 
 
 
Obiad wygladal rewelacyjnie wiec udalo mi sie cyknac tylko jedno zdjecie zanim wszystko zostalo oszamane :)
 
Pozdrawiam cieplutko I zycze udanej niedzieli :)
 
Aga

No comments:

Post a Comment

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)