Sunday, 26 January 2014

wrocilam

Witam I przepraszam za ta dluga nieobecnosc
Niestety urwanieglowy w pracy a po pracy pisalam raport I zajelo mi to cale wieki:/ Nie mialam chwili skrobnac jakiegos posta ale postaram sie jakos nadrobic
Poki co najnowszy zakup - upatrzone juz dobrych pare miesiecy temu, mega wielkie lustro z Ikei
 
Zdjecie poki co ze stronki Ikei poniewaz moje jeszcze nie doczekalo sie powieszenia w salonie. Poki co dzielnie blokuje dostepu do stolu w jadalni...Wiertarka, ktora dzis pozyczylismy okazala sie miec wszystkie wiertla oprocz takiego jakiego potrzeba na wielkosc srub zeby te lustro zawiesic :/ Wkurzylam sie okropnie bo juz sie nie moglam doczekac efektu a sklepy niestety pozamykane byly jak sie zorienowalismy ale coz, co sie odwlecze to nie uciecze :P
Lustro ma 190 cm x 94 cm wiec rozmiar pokazny. Mam zamiar powiesic je w poziomie no I wyglada na to, ze zajmie wiekszosc sciany - oby dalej mi sie podobalo jak juz sie na tej scianie pojawi :P
 
Pozdrawiam cieplutko
 
A
 

No comments:

Post a Comment

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)