Sunday, 20 October 2013

urodzinowo

Czesc wszystkim!
 
Dzis bedzie troche kulinarnie :)
 
Wczoraj byla mala impreza z okazji urodzin mojego meza wiec pomyslalam, ze pokaze Wam przekaski, ktore wyszy calkiem calkiem I pewnie pojawia sie u nas na kolejnej imprezie :)
 
Pomysly czesciowo moje, czesciowo zaczerpniete z internetu
 
Tutaj roladki z brzoskwiniami I serkiem Philadelphia. - przepis znalazlam jakis czas temu w necie ale powedrowal od razu do mojego pliku z pomyslami I niestety nie pamietam skad dokladnie on byl. Wiem tylko, ze byla to wersja ze swierzymi truskawkami
 
Najpierw trzeba bylo odciac skorke z chleba - takiego tostowego mieciutkiego, a nastepnie kazda kromke rozwalkowac. Im lepiej rozwalkowalam tym lepiej sie potem zawijalo roladki :)
 
 
Smaczniejsze wychodza jak sie da sporo owocow:)
 
 
Zawijamy roladki
Ja jeszcze poprzecinalam je na pol
 
 
 
Smazymy jak krokiety
 
 
 
A smakuja cos jak nalesniki z twarogiem I owocami - nie czuc, ze to chleb a Philadelphia smakuje bardziej jak twarozek :)
 
 
Kanapaczki z  mascarpone I wedzonym lososiem - malutkie bo wycinane kieliszkiem od wodki :)
 
 
Salatka z tunczykiem, tu jeszcze bez majonezu
 
 
 
I kolejne zawijasy :)
Sporo tego w sieci a ja zroilam je tak:
 
Ciasto francuskie, bardzo cieniutko pokrojone salami, czarne oliwki, suszone pomidorki, oregano I parmesan
 
 
 
Jaks tak na zdjeciu wyszlo jakby troche przypieczone byly :/
 
 
 
Roladki z bekonu, piersi kurczaka I malym ogoreczkiem w srodku :)
 
 
Podane byly z dipem - sos Madras (hinduski, mega ostry)
 
 
 
Kolejy pomysl z sieci, w przepisie byly z kurkami ja uzylam pieczarek
 
male tortille, piers kurczara, pieczarki, sos pomidorowy I duuzo mozzarelli :)
 
Im drobniej pokrojone tym latwiej sie robi
ja robilam na patelni -> tortilla, farsz, mozzarella (dobrze skleja wiec jak sie ja uklada najlepiej dac troszke wiecej na srodku I na brzegach ) na to kolejna tortilla; troche ja przycisnelam zeby sie ladnie skleilo a potem trzeba cudowac jak to przwrocic na druga strone zeby sie wszystko nie rozpadlo hehe
 
 
Potem kazda pokroilam na 4 czesci
 
 
 
Wrapy
tortilla, piers z kurczaka, salata lodowa, ogorek I majonez ze swiezo wycisnietym czosnkiem
 
 
No I na koniec ciastka francuskie z brzoskwinia :)
 
 
Wszystko wyszlo pycha :)

5 comments:

  1. Same rarytasy kochana! Mmmm ślinka leci... Wszystkiego najlepszego dla męża! Jutro i moje święto... ;) Też jestem zodiakalną wagą ;)

    ReplyDelete
  2. kurczę jakie menu :D aż mnie smak naszedł na takie pyszności :) zapiszę sobie inspiracje, ponieważ o ile quesadillę robię i ciasto francuskie to roladki z brzoskwinią mnie zaskoczyły :) tylko smażysz czy jeszcze przed panierujesz normalnie ? :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. roladki obtaczam w jajku I bulce tartej I na patelnie az sie zarumienia :) wg przepisu potem powinno sie posypac grubym cukrem brazowym no I szamac :)

      Delete
  3. Super pomysły aż mi ślinka cieknie

    ReplyDelete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)