Friday, 4 October 2013

rybki :)

Witam wszystkich cieplutko!
 
U mnie pada...standard...a idac z autobusu do pracy (ok 10 min) tak przemoklam od polowy uda w dol, ze mozna bylo spodnie wykrecac a a butach chlupalo....niefajnie potem sie schlo w pracy przez reszte dnia :/ od dobrych paru lat obiecuje sobie zakupic gumaczki I chyba w tym roku wreszcie ta chwila nadejdzie bo cos czuje, ze po dzisiejszym dniu jakies chorobsko mnie dopadnie...
 
Chcialam dzis pokazac "pare" zdjec z wizyty w Aquarium :)
zdjecia nie sa rewelacyjne bo moj aparat w ciemnych pomieszczeniach sobie kiepsko radzi no ale cos tam widac
 
 
Cudnie sobie swiecily!
 
 
 
 
Aparat nie mogl nadazyc zeby "zlapac" konika na zdjeciu wiec jest filmik :P
Przeslodkie malenstwa! niektore mialy takie wielkie brzuch jakby zaraz mialy wybuchnac :)
 
video
 
 
 
 
A takich to bym spotkac na wakacjach nie chciala :)
 
 
 
 
Usmiech plaszczki :)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Upiorne akwarium :)
 
 
 
 
 
 
 Nemo tez sie znalazl :)
 
 
Zabieram sie z lody(smietankowe, bezmleczne...) I moze jakis fajny film sie w TV znajdzie :)
Pozdrawiam I udanego weekend zycze!
 
agnieszka
 

1 comment:

  1. Zdjęcia hipnotyzujące.Myślę ,że widoki na żywo jeszcze bardziej.I te kolory...Cudo!

    ReplyDelete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)