Sunday, 13 October 2013

cord charm bracelet :)

No I sie nie powstrzymalam... tak ogladalam wczoraj te Wasze blogi I ogladalam I w koncu zatesknilam za zrobieniem czegos bizutkowego :)
Takim oto sposobem powstala sznurkowa bransoletka z zawieszkami :)
 
 
Kiedys zrobilam juz cos tego typu  (TU) tylko wtedy zawieszki byly zlote, zgodnie z zyczeniem pewnej osobki :)
 
 
 
 
 
Bransoletka oplata nadgarstek 3 razy tak wiec jest wystarczajaco dluga zeby nosic ja rwniez jako naszyjnik
 
 
 
 
U mnie dzis leje (powrot do rzeczywistosci...) tak wiec zdjecia bez lampy blyskowej sa nieco ciemniejsze ale I tak Wam pokaze, a co :)
 
 
 
 
 
 
 
Probowalam zrobic zdjecia na nadgarstku, zeby pokazac Wam jak ta bransoletka sie prezentuje jak sobie te zawieszki wesolo dyndaja, ale niestety nic z tego nie wyszlo wiec prezentacja musiala sie odbyc na...swieczniku :/
 
 
Niestety swiecznik udalo sie oplesc tylko 2 razy ...
 
 
Czesc zawieszek jest w miejscu supelkow a czesc zawieszona jest pomiedzy
 
 
Zycze wszystkim udanej reszty niedzieli
 
pozdrawiam
 
agnieszka
 
 

4 comments:

  1. Urocza, jesienna bransoletka. :) Dziękuję za odwiedziny! :)

    ReplyDelete
  2. Jesienny klimat, fajny kolor na tę porę roku!
    Pozdrawiam,
    Asia

    ReplyDelete
  3. Pewnej osóbki :) wszyscy mi jej zazdrościli !!!

    ReplyDelete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)