Saturday, 28 September 2013

Liebster Award.

Chwale sie! :)
 
W. Redna   nominowala mnie do Liebster Award :) Za co oczywiscie baaaaardzo dziekuje!
 

Grzebalam sie z tym postem okropnie ale tak to jest jak mam odpowiadac na pytania albo je zadawac :P
 
Zasady chyba wszystkim sa znane. A oto 11 pytan jakie otrzymalam:
 
1.       Słuchasz jeszcze muzyki z płyt winylowych?
Takie cuda to chyba nie dla mnie…
2.       Piszesz listy/wysyłasz pocztówki?
Pocztowki wysylam zawsze jakie jestem gdzies na wakacjach J Robilam to zawsze I chyba tak juz pozostanie. Z reszta wydaje mi sie, ze fajnie jest dostac pocztowke J
3.       Lubisz polskie żarełko?
Ogolnie raczej tak byle nie boczek, golonka I takie tam
4.       Jaka pogoda jest Twoją ulubioną?
Bezdeszczowa I najlepiej bezchmurna – czyli nieangielska J
5.       Jaka jest Twoja wymarzona praca?
Tak szczerze to chyba taka, ktora mam J A pracuje na Uniwersytecie w laboratorium
6.       Jakie blogi najbardziej lubisz przeglądać?
I o bizuterii I o domu I takie z masa zdjec I ciekawymi pomyslami DIY. Zagladam do wielu baaardzo roznych blogow, ciezko je opisac w 1 zdaniu :P
7.       Czego nigdy w życiu byś nie zrobił/a, nawet za największe pieniądze?
Wielu rzeczy
8.       Czego aktualnie nie możesz się doczekać?
Zeby jakos moj artykul  ‘sam’  sie napisal :D
9.       Posiadasz jakieś uzależnienia?
Poza praca….to chyba czytanie blogow :P
10.   Wolisz spać ile wlezie czy wstawać o świcie?
Uwielbiam spac ile wlezie ale tylko od czasu do czasu. Zeby wstac o swiecie to raczej musze miec jakis powod – zalezy to rowniez od tego o ktorej godzinie jest ten swit J
11.   Na czym spędzasz najwięcej wolnego czasu?
Czytaniu blogow, graniu na komputerze…ale tak serio to za wiele czasu wolnego nie mam bo zwykle ‘prace’ biore do domu
 
No i moje 11 pytan:
1.       Ulubione wspomnienie ze szkoly?
2.       Ulubiona wieczorynka z dziecinstwa?
3.       Z przyjaciolmi – do pubu czy spotkanie w domu?
4.       Buty – ladne czy wygodne?
5.       Bez czego nie wyjdziesz z domu?
6.       Jakiego zajecia domowego najbardziej nie lubisz?
7.       Czytasz gazety? Jakie?
8.       Ksiazka czy film?
9.       Kiedy ostatnio bylas w teatrze?
10.   Do jakiego kraju bys sie na pewno nie wybrala na wakacje?
11.   Ulubiony zapach?
 
No a teraz powinnam wybrac 11 blogow no ale, ze po urlopie jestem padnieta - byl to bardzo intensywny urlop - to blogow bedzie 5, tyle co dni mojego urlopu :)
Pozdrawiam cieplutko!
 
agnieszka
 

3 comments:

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)