Saturday, 14 September 2013

Korki

Witam Was cieplutko w ten, u mnie wyjatkowo bezdeszczowy, wieczor :)
 
Bardzo sie ciesze dziewczyny, ze dolaczylyscie tutaj! Mam nadzieje,ze zostaniecie ze mna na dluzej :)
 
Mam sentyment do korkow od wina, jakos nie lubie ich wyrzucac.... :P Czesto go nie pijam zwlaszcza czerwonego ale troche korkow sie nazbieralo, wiekszosc jeszcze z czasow kiedy pracowalam w restauracji, a bylo to daaawno temu :)
 
Jakies czas temu spodobal mi sie dosc nietypowy sloik i nie moglam sie oprzec wiec wrocil ze mna do domu:) No a ze by nietypowy nie bardzo wiedzialam co z nim zrobic az w koncu pomyslalam o tych korkach od wina :)
 
 
 
 


Takim sposobem przynajmniej sie nie kurza :) Tylko cos jeszcze musze z ta szara zakretka zrobic i bedzie ok

Korki wpasowaly sie kolorystycznie w tapete w jadalni :)
 

 
 

 
Poki co stoja sobie obok konika, ktory jeszcze sie nie doczekal ramki :/
 
 
 
Zmykam poodwiedzac Wasze blogi :)
Dobranoc :)
 
Agnieszka

2 comments:

  1. Zbieram korki odkąd przyszło mi zapłacić za jeden całe dwa złote:))

    ReplyDelete
  2. hehehe zbieranie jest uzalezniajace :D

    ReplyDelete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)