Saturday, 31 August 2013

Kamienie do ogrodka i cegly...

Dzis sie z mezem najezdzilismy w poszukiwaniu cegiel na murek do ogrodka i kamykow, ktore zajelyby miejsce trawy. Tak tak pozbywamy sie trawy jakos zawsze jest wojna o jej koszenie wiec aby ogrodek wygladal przyzwoicie i wojen nie bylo beda kamienie:)
Niestety dzis wszystko bylo otwarte jedynie do 12 wiec latalismy po calym miescie i poki co dalej nie podjelismy decyzji co wybrac. Jakies wybrazenie co chcemy jest ale realizacja wyglada na bardziej skaplikowana niz sie nam wydawalo. I tak sie okazuje, ze cegiel jest mega duzo tylko prawie nigdzie nie mozna ich zobaczyc poza katalogiem lub strona internetowa no a dla mnie to nie to samo. Tak wiec poki co dalszy ciag misji w poniedzialek :)
Zeby nie straszyc z tymi kamieniami to przykladowe zdjecie z galerii jednego ze sklepow, ktore dzis odwiedzilismy. Mnie sie bardzo podobaja te kamienie, mamy juz takie z jednej strony domku :)


2 comments:

  1. Nie wiem jeszcze jak to wszystko u mnie bedzie wygladalo ale jedno wiem na pewno - te fioletowe kamienie bardzo mi sie podobaja :)

    ReplyDelete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)