Monday, 26 August 2013

Chwila wolnego

Czesc wszystkim!

Tak od pewnego czasu bardzo ale to bardzo brakuje mi blogowego swiata. Problem w tym, ze na robienie bizu totalnie nie wystarcza mi czasu :( Tak sobie pomyslalam, ze moglabym podzielic sie z Wami tym, co wyszperam w temacie wnetrzarskim. Od pewnego czasu mam domek i powolutku staram sie zatrzec w nim slady poprzednich wlascicieli i dodac cos od siebie. Z braku czasu na cokolwiek postep ma raczej tempo slimacze :/ No ale marzenia sa i mimo, ze wiekszosc marzeniami pozostanie to szukam, ogladam, podziwiam wszelakie pomysly na to jak mozna sobie urzadzic domek .
A oto co chodzi za mna ostatnio :)


 
Przepraszam za linki do aukcji ale to jedyne co znalazlam. Choc musze przyznac, ze bardzo spodobala mi sie opja wybierania koloru naklejki pod kolor sciany. Jakos tak jak sie zobaczy, porowna kolory to przynajmniej ja lepiej potrafie sobie takie cos wyobrazic u mnie w domku :)

 
Tak wyglada mniej wiecej moj kolor sciany I plan koloru naklejki - a jak wyjdzie w praniu to sie zobaczy :) Mam tylko nadzieje,ze kolor naklejki jakos bedzie pasowal do jednej ze scian, ktora pomalowalam na ciemny braz...
Podobaja mi sie rowniez takie




Wlasnie jestem w trakcie malowania sypialni, w ktorej niestety jedna ze scian psuje komin:( Ukryc sie tego niestety w zaden sposob nie da, a ze jest sobie na srodku i pcha sie na widok pierwszoplanowy wiec pomyslalam, ze cos  by mozna bylo na niego powiesic. Pomysl byl, zeby to byly zdjecia, no ale po utracie sil na szukaniu odpowiednego koloru i ksztaltu tamki/ramek padlo na naklejke. Nie mialam jeszcze nic w tym stylu i nie wiem jak to wyglada w praktyce ale mysle sprobowac. Mam nadzieje,ze sie nie zalamie po jej zobaczeniu czy probie naklejenia no i ..mam nadzieje, ze takie wynalazki nie odpadaja po paru miesiacach
Jedno co wiem na pewno to, ze wybor musi pasc na wzor raczej waski i pionowy zeby sie to zmiescilo na kominie.

Mial ktos z Was taki wynalazek moze?

4 comments:

  1. widzę, że dobrobyt się polepszył :) zazdroszczę domku, też mi się marzy no ale niestety... :(
    u mnie również nowy blog, kulinarny tym razem :)
    http://kuchennewyzwania.blogspot.com/

    ReplyDelete
  2. Domek jest malutki I trzeba go nieco odnowic bo ma sporo typowo angielskich elementow hehe kiedys jakies zdjecia dodam to sie posmiejesz :) apropos nowego bloga-za gotowanie mowisz sie wzielas :)

    ReplyDelete

Bedzie mi bardzo milo jesli zostawisz tu po sobie slad :)