Sunday, 22 June 2014

nareszcie goraco :)

Nareszcie pogoda jaka powinna byc w czerwcu:)
Nic tylko sie opalac i wcinac lody hehe
No z tym opalaniem to roznie bo zwykle jak wracam z pracy to juz wieczor a w ciagu dnia to sobie piekna pogode podziwiam przez okno... No ale w ten weekend nie musialam isc do prcy hura!!! :)
Tak wiec poza zakupami, na ktore w tygodniu nie wystarcza mi czasu, weekend spedzilam glownie smazac sie na sloneczku :)
Lody oczywiscie byly rowniez, i do tego pyszne :P Z okazji 25 roczncy magnum dodal pare fajnych smakow no a do tego cena promocyjna :) 


Moim faworytem jest ten oto Magnum Marc De Champagne


Bardzo nietypowa srebrno-metaliczna polewa, taka troche 'kosmiczna'. Smaku jako takiego polewa nie ma ale za to w srodku pyszny sos o smaku szampana. Jednak nie taki znowu intensywny smak alkoholu jak to sie zdaza w niektorych bombonierkach, dla mnie rewelacja :)


Pistacjowy rowniez smaczny, i fajny zielony kolorek :)



do tego chocolate & caramel
smaczny choc nie do konca moje smaki, za to moj T byl zachwycony :)

 na zdjecie sie nie zalapal bo zostal od razu pozarty przez T :)


To samo stalo sie ze zlotym hehehe


Musze przeznac, ze udaly sie te magnumki :)
Przyszne sa rowniez truskawkowe z biala czekolada, mniam :P

Magnumki laduja u mnie w koszyku jedynie gdy jest na nie promocja, tym razem jednak wyladowalo w nim o pare opakowan za duzo hehe

Nie ma to jak zjesc loda na sniadanie, potem na obiad i jeszcze dowalic sobie kolejna bombe kaloryczna przed spaniem...
chyba zaczne biegac :D

A



Sunday, 8 June 2014

szczotka do butelek i jej kwiatki :)

Heyka

Wlasnie zrzucilam zdjecia z aparatu i zobaczylam, ze jeszcze nie pokazywalam Wam mojej szczotki do butelek :P
oto ona

Niedawno zostal wreszczie dokonczony ogrodek przed domek no i na srodeczku sobie wlasnie kwitnie szczotka do butelek :)
Jak sie pewnie domyslacie nazwe zawdziecza kwiatom, przypominajacym owa szczotke :)
Moja roslinka jest akurat szczepiona wiec mam w planie utrzymywac ja w ksztalcie kuli
Sa tez dostepne w wersji krzaczkow


Poki co malutkie te drzewko ale i tak pieknie wyglada jak jest cale w kawiatach
Przod domku mamy wysypany fioletowymi 'kamieniami', chlopaki wreszcie dokonczyli murek rozpoczety w zeszlym roku. Nie znosimy kosic trawy a tej strony domu i tak nie uzywamy - do domu wchodzimy od tylu. Ktos tak troche glupio zaprojektowal domy z garazm i miejscem parkingowym z tylu domu wiec jakby sie chcialo uzywac frontowych drzwi, trzeba by bylo poginaz z zakupami zamiast 10 metrow to ze 150 naokolo szeregu domkow... Do tego zaczeli nas kasowac extra za wywoz trawy wiec to bylo kolejnym bodzcem do pozbycia sie jej. W ogrodku rowniez mamy te same kamienie i tarasik i trawy nam absolutnie nie brakuje. A jak chcemy sobie powylegiwac sie gdzies na kocu to jedziemy na wycieczke :D

plum slate - takie plaskie kamienie, dosc popularne w mojej okolicy


Taki fiolet calkiem ladnie sie komponuje z czerwienia



A tu jak mam nadzieje moja szczotka bedzie za pare lat wygladac :)
zdjecia z google


i wiecej przykladow




Udanej niedzieli :)


Wednesday, 28 May 2014

narzuta

Witam Was cieplutko :)

Jakos ostatnio ciagle cos mi wpada w rece hehe 
Tym razem robiac zakupy w supermarkecie przeszlam obok polki z wyprzedaza. Rzadko tamtedy przechodze wiec moze i dlatego wczesniej nic tam nie znalazlam. Nie bylo za wiele rzeczy, jakies dywany, ramki na zdjecia i pare innych dupereli. Lezala sobie rowniez ta oto narzuta


Cena £2.50 wiec mega tanio.
Jakos specjalnie nie jest mi potrzebna jako narzuta, bardziej mysle o niej jako o milym kocyku.
Czasem ogladajac film lubie sie opatulic czyms milutkim :)
Zwlaszcza, ze sofa jest skorzana i czasem po prostu siedzac na niej jest mi zimno


Jak tylko zaczelam robic zdjecia, moj krolik od razu musial przyjsc, zobaczyc co sie dzieje no i cos mi sie wydaje, ze bardzo te narzute polubil - wlasnie sobie spi do niej przytulony - szkoda, ze jest juz ciemno bo bym mu zrobila zdjecie :) niestety moj telefon takim warunkom oswietlenia (a w zasadzie jego braku) nie podola a w aparacie padly baterie :/ no nic nastepnym razem :)


Dobranoc :)

A



Monday, 26 May 2014

czekolada na goraco

Ostatnio chodzila za mna czekolada na goraco. No i dzis bedac w sklepie mysle sobie no tyle za mna chodzi to musze sie skusic :) Chyba juz mega dawno nie kupowalam czekolady bo jak dorarlam do polki to chyba z 15 minut sie zdecydowac nie moglam - tyle rodzajow i smakow to ja sie nie spodziewalam!
Promocja na wiekszosc - 2 w cenie 1 wiec wybieralam i zmienialam zdanie i tak w kolko az padlo na te oto dwie

Od razu jak przyszlam musialam wyprobowac hehe
Moj maz zazyczyl sobie te po prawej a ja postawilam na karmel :)


Czekolada jak i kawa, najlepsza jak z piana :)


Tu niezbyt wiele piany bo moj maz stwierdzil, ze ma ochote na goraca czekolade a nie czekoladowa piane :P


Ale odrobine pianki musialam dodac hehe


No a to moja karmelowa - pol czekolada pol pianka :)

 

Czekolada karmelowa wyszla duzo jasniejsza ale to rowniez dlatego, ze na wierzchu to praktycznie sama piana z mleka :)


Wg przepisu powinnam dac 4 czubate luzeczki na kubek. Dalam 2 a i tak wydawala mi sie byc bardzo slodka - nastepnym razem dam jeszcze mniej

Musze przyznac, ze poza tradycyjna czekolda na goraco nie mialam okazji wypic zadnej innej a tu tyle smakow! Karmelowa bardzo mi przypadla do gustu. Ciekawa jestem jak smakuje biala czekolada bo i nad taka sie zastanawialam. Byly rowniez mietowe, orzechowe, o smaku maltesers a nawet delicji, dietetyczne i nie - dla kazdego cos by sie znalazlo :)

Nastepnym razem wyprobuje na zimno :)



Sunday, 25 May 2014

dodatki do lazienki, part 2

Kolorystyka lazienki juz prawie calkiem odmieniona :)
Dzis, zupelnie przypadkowo, udalo mi sie kupic kolejny dodatek - recznik do rak
Reczniki u mnie raczej sa we wszystkich mozliwych kolorach a jednak takiego piaskowego, pasujace do nowych dodatkow nie mialam. Szukajac prezentu dla kolezanki dotarlam do tk maxx'a. Prezentu nie kupilam za to w rece wpadl mi recznik 


Raczej nie zdaza mi sie kupowac markowych rzeczy wiec na metke zwykle nie zwracam szczegolnej uwagi. Te zobaczylam dopiero przy kasie :P
Patrzac na cene zwrocilam tylko uwage, ze jest z £20 na £4.99 wiec wychodzi na to samo co jakbym kupila w tesco. Spodobalo mi sie, ze recznik jest bardzo przyjemny w dotyku no i ma wzorek


Pasuje do dodatkow

 

U mnie tak to zwykle bywa, ze jak chce kupic cos konkretnego to nie moge znalezc a jak nie szukam to zawsze cos ciekawet wpadnie mi w rece :)


Ostatnio coraz wiecej fajnych rzeczy znajduje w tk maxx'ie 
ciekawe co jeszcze tam kupie :P





Saturday, 24 May 2014

sniadanko

Witam Was cieplutko w ten ulewny weekend :D
Jak u mnie leje to zapewne u Was akurat swieci slonko, tak ostanio zauwazylam przegladajac Wasze blogi :P
Do rzeczy
Sniadan zwykle nie jadam a jesli juz mi sie zdarzy to sa to albo tosty z maslem (solonym) albo platki/musli
Dopadlam ostarnio w sklepie jedne z moich ulubionych platkow:


No i sie okazalo, ze przy zakupie 3 opakowan (kilka roznych do wyboru) jest torba plazowa gratis


Mysle sobie akurat mialam kupic torbe w tym stylu wiec zaopatrzylam sie w 3 op platkow :)

Za stronie internetowej trzeba bylo wpisac kody z opakowan itd wiec wypelniam podekscytowana, ze zaraz dostane torbe a tu zonk.... dostawa w ciagu 90 dni... A moj maz od razu haaaaaaaaaaaaaahaaaaaaaaa to akurat bedziesz miala po wakacjach - alez mnie podbudowal...
no nic troche sobie widac poczekam

poki co mam platki :)


Bardzo mi smakuja, nie sa ani za slodke ani znowu nie takie bezsmakowe jak owsianka


No i maja suszone owoce :)
Do suszonych truskawek juz sie przyzwyczailam ale suszone maliny nadal mnie zadziwiaja :)


Tak wiec platki polecam jak najbardziej, oferty z torba plazowa nie za bardzo :)
Mam tylko nadzieje, ze jak juz sie jej w koncu doczekam to nie okaze sie beznadziejna :D

Pozdrawiam

agnieszka

Wednesday, 14 May 2014

z jablkowego na piaskowy

Jakims cudem nie pada i jest coraz cieplej! :) Dzis bylo 17 stopni, az sie nie moge doczekac weekendu bo niby ma byc az 20 st i bez deszczu - szok. Trzeba korzystac bo takie cos zdarza sie baaardzo rzadko

Cos mnie ostatnio korci na zmiany, zwlaszcza kolorystyczne :) Poki co pierwsze kroki w tym kierynku zostaly postawione w lazience.
Lazienka jest malenka, wanna, umywalka, kibelek i miejsca tyle aby dalo sie drzwi otworzyc i wejsc :D Tak to tutaj zwykle bywa. A i tak sie ciesze bo zanim zdecydowalismy sie na ten dom, ogladalismy calkiem sporo gdzie na gorze byla tylko lazienka z wanna i umywalka a WC na dole...

Szaro tu u nas i ponuro wiec jak sie wprowadzilismy poszlo w ruch pare odlotowych kolorow i wyszlo tak, ze dodatki w lazience byly w kolorze zielonego jablka. Musze przyznac, ze na zywo wyglada to lepiej niz na zdjeciach. Tak wiec kilka przykladow


I jeszcze troche zielonego


bardzo zielonego 


Jakosc tych dodatkow powalajaca sie nie okazala tak wiec byl dodatkowy punkt przemawiajacy za zmiana.

Tak jakos chcialam ciemny braz...ostatnio wszedzie bym ten ciemny (bardzo ciemny) braz wciskala no ale w koncu dodatki wyszly w kolorze piaskowym

Zdjec poki co tylko kilka bo z pracy w zasadzie wracam do domu tylko spac wiec nie bardzo mialam kiedy wszystko co w planie pozmieniac

Na poczatek dywanik
Najpierw przeszukalam w internecie wszystkie supermarkety i w sumie spodobal mi sie jeden, z asdy. No ale jak tam poszlam okazalo sie, ze nie jest miekki tylko troche bardziej jak chodniczek niz dywanik wiec powedrowalam do tkmaxx'a
Niby jakosciowo rzeczy tam so zwykle bardzo dobre jednak ceny nie zawsze zachecaja
Tym razem sie udalo i zaplacilam tyle co bym dala w asdzie :)


Chyba z godzine stalam w sklepie wybierajac i przebierajac dywaniki lazienkowe a jak juz sie w koncu zdecydowalam to w drodze do kasy okazalo sie, ze dywanik sie sypie...doslownie sie z niego sypalo...
Tak wiec wrocilam i rozpoczelam wybieranie od nowa. Na szczescie tym razem towarzyszyla mi jedna pani,ktora rowniez totalnie nie mogla sie zdecydowac :P

Dywanik mial za zadanie byc miekki i niedrogi no i jest :)


No i cale szczescie nie jest za dlugi, bo wlasnie tego sie obawialam przy zakupie


W asdzie jednak kupilam kubeczek na szczoteczki, mydelniczke i cala reszte


Nie bardzo widac na zdjeciach ale wyglada to jakby ktos sprasowal piasek, efekt mi sie podoba


Troche ponure te fotki bo robilam jak padalo a moj aparat i bez tego kiepsko sobie radzi ze zdjeciami w pomieszczeniach


Roznica wg mnie niezla :)


az ciezko sie przyzwyczaic  :D


No i aktualnie


Jak kiedys uda nam sie zrobic totalny remont lazienki to pierwsze po co ide to po normalny kran :P Niby sie juz przyzwyczailam do podwojnego ale czasem dalej jest to denerwujacym rozwiazaniem

Reszta lazienkowych dodatkow wkrotce, teraz ide spac :D

Dobranoc

Aga